de 1e dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu de 1e dag in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu

de 1e dag in Bangkok

Door: Miep en Rob

Blijf op de hoogte en volg Miep en Rob

10 November 2012 | Thailand, Bangkok

Om 4 uur was het al weer licht in het vliegtuig, en kregen we hert ontbijt. Scrambled Eggs met aardappelen. Wat een combinatie.Om 6.18 uur werd de kist aan de grond gezet en konden we door de paspoortcontrole en stonden we in Thailand. Nadat we de koffers van de band hadden gehaald gingen we naar het verzamelpunt en daar stond Theo(reisleider) ons al op te wachten. Eerst kregen we een kop koffie en gingen naar de taxistandplaats waar de koffers in een taxi werden geladen en gingen we op weg naar Khao San, waar ons hotel stond. We konden eigelijk gelijk op onze kamer. Koffers weggezet en meteen op stap. Enkele tempels bezocht en een tocht met de snelboot op de rivier gemaakt. Heen en terug. Vanaf de kade zijn we met een tuc tuc naar het hotel gereden. Vanwege onze trfek hebben we eerst wat gegeten en daarna een muizenslaapje, want 3 uur werden we weer verwacht om te vertrekken voor het avondprogramma. We zouden met de boot gaan , maar vanwege koninklijk bezoek was er geen vaarverkeer mogelijk. Dus met een taxi naar het station en omdat we daar vroeg waren hebben we eerst een groot warenhuis bezocht en op de zesde verdieping een drankje genomen. Je moet wel zorgen dat je voldoende vocht binnenkrijgt. Het is wel warm hier. Daarna met de metro richting het theater. Daar werden we onthaald met een corsage en konden we naar het restaurant gaan voor een bijzonder goed buffet. De tijd tot aan de voorstellling hebben rond gelopen in Silom Village,een soort openluchtmuseum. Erg leuk. Maar de voorstelling overtrof alles. Een schitterende opvoering met zang en dans over het koninkrijk Siam. Inmiddels is het kwart over elf en de hoogste tijd om te gaan slapen.

• 10 November 2012 - 18:18

Theo Van De Ven:

Hoi Rob en Miep,

Zoals ik het gelezen heb is tot nu toe alles goed verlopen.
    Geniet zoveel als je kan en ik wens jullie een geweldige vakantie toe.
    Doe de groetjes aan allen die met jullie meereizen, en ik kijk uit naar jullie volgende verslag en doe er ook wat foto's bij.

Met vriendelijke groeten Theo

• 10 November 2012 - 23:50

Yvonne:

Ziet er top uit! Wat is de wereld toch dichtbij. Heel veel plezier.

Liefs Von

• 11 November 2012 - 00:59

Miep:

Hallo Theo
    Links op foto's klikken, dan zie je een paar foto's, de rest volgt.