2 december - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Miep en Rob - WaarBenJij.nu 2 december - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Miep en Rob - WaarBenJij.nu

2 december

Blijf op de hoogte en volg Miep en Rob

02 December 2012 | Nederland, Nederland

Vanmorgen zijn we veilig geland om Schiphol. We vlogen nog over Almere, maar uitstappen was niet mogelijk. Inmiddels zijn we alweer even thuis en hangt er een was en de tweede draait. De rest van de dag nog even rustig aan en dan morgen weer over tot de orde van de dag.
We vonden het erg leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden. Uit de vele leuke reacties hadden we het idee dat jullie met ons mee reisden.

  • 02 December 2012 - 16:27

    Theo Van De Ven:

    Beste Miep en Rob,
    Ik heb inderdaad genoten van het verslag dat jullie mij gegeven hebt, elke dag las ik het mooi met fotoś.

  • 02 December 2012 - 16:30

    Theo Van De Ven:

    Beste Miep en Rob,
    Ik heb inderdaad genoten van jullie verslag, en ben ook weer blij voor jullie dat alles zo goed verlopen is.
    Nu weer terug in het koude Nederland, het zal wel weer even wennen zijn
    Met vriendelijke groeten Theo

  • 06 December 2012 - 23:45

    Huig Evegroen:

    Een interessant verslag. Een mooie aanvulling bij de verhalen met de foto's, die Arie gemaakt heeft wanneer hij thuis komt. Arie vliegt op dit moment. Zal raar opkijken bij de sneeuw en de temperaturen, die hij morgen aantreft. Ik ben benieuwd of ik met de auto om 09;00 uur op Schiphol kan zijn.

    Jullie hebben veel hout snijwerk in de tempels gezien. Ik begrijp dat Rob best een paar uur aan het werk had willen gaan bij de werkplaats van de kunstenaar. Het houtsnijwerk is mooi maar heel anders dan Riemenschneider in Duitsland of Grinling Gibbons in Engeland of de moderne houtsnijders in Sankt Ulrich in het Italiaanse Grödnertal. Arie zal misschien wel verteld hebben dat ik sinds een paar jaar ook wat houtsnijcursussen heb gevolgd in Stockach bij Elbigenalp in het Lechtal in Oostenrijk.
    Houtsnijden combineer ik dan met bergwandelingen. Mooie hobbies.
    Midden october liep ik daar nog bij 21 graden op de Panoramaweg, een fantastisch mooie tocht over een bergkam.
    In october kan het daar prachtig weer zijn bij een zuidelijke Phönwind. Het is een mooi dal met weinig grote hotels en ook geen industrie. Eind september/eerste week october tijdens de bronstijd hoor je de herten in de bergen.
    Twee jaar geleden was ik er ook in die tijd bij 25 graden. Maar toen ik vertrok sneewde het. En dit jaar viel er drie dagen na mijn vertrek ook veel sneeuw. Dat kan niet in Thailand.

    Harteliijke groet,
    Huig Evegroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Thailand

Ontdekken van andere culturen.

Recente Reisverslagen:

02 December 2012

2 december

02 December 2012

de laatste dag

02 December 2012

Langnekken

30 November 2012

een bijzondere tempel

28 November 2012

Loi Krathong
Miep en Rob

Actief sinds 20 Feb. 2011
Verslag gelezen: 2791
Totaal aantal bezoekers 36050

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 02 December 2012

Thailand

28 Februari 2011 - 30 April 2011

Onze reis naar Down Under

Landen bezocht: