een bijzondere tempel - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu een bijzondere tempel - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu

een bijzondere tempel

Blijf op de hoogte en volg Miep en Rob

30 November 2012 | Thailand, Jomtien

donderdag 29 november 2012, 22e dag
Vanmorgen zijn we naar Pattaya gereden en hebben daar een tempel bezocht die helemaal uit hout opgebouwd is. Het project van een kunstenaar. Het deed me gelijk denken aan Sagrada Familia in Barcelona. Nadat we de tempel hadden bekeken konden we ook een kijkje nemen in de werkplaats waar alle figuren worden uitgebeiteld uit hout. IK had daar best een tijdje willen werken. Daarna zijn we richting het strand gereden en hebben eerst in een groot winkelcentrum in de "Food"-afdeling gegeten en hierna kon iedereen zijn eigen gang gaan tot 7 uur. Wij hebben eerst een handdouche voor het achterwerk gekocht. En hebben ook het strand opgezocht en daar een klein uurtje rust genomen op een strandstoel. Om half acht zijn we naar het Alcazar gebracht waar we een show hebben bijgewoond van "Ladyboys". Inmiddels is het elf uur en tijd om naar bed te gaan.