de laatste dag - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu de laatste dag - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu

de laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Miep en Rob

02 December 2012 | Thailand, Jomtien

zaterdag 1 december 2012, 24e dag
Opgestaan en de rugzakken verder ingepakt. Daarna nog gezamenlijk ontbeten. De bagage in de auto gezet en naar "ons moeder" gereden. Daar konden we de bagage in bewaring geven. Tot 12 uur hebben we nog gewandeld. In de tussen tijd heeft Theo de auto laten wassen en ingeleverd. Het wassen was wel nodig na 3 weken rijden over stoffige en soms slechte wegen. Hierna hebben we laatste maaltijd samen gegeten en hebben toen afscheid genomen van Lucky, Theo en Arie. Deze gingen verder met de bus naar Bangkok en verder ook met een bus naar het noorden, waar zij nog een trekking van een paar dagen door het oerwoud maken. Wij hebben nog een wandeling gemaakt langs het strand. Bij terugkomst nog wat gegeten. En tot slot ons nog een uurtje laten masseren. Hoofd en nek en voetmassage. Lekker ontspannen konden we de bus in, die ons naar het vliegveld bracht. Na enige vetraging ging het vliegtuig omhoog om ons weer terug te brengen naar Amsterdam.