naar Jomtien - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu naar Jomtien - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Miep en Rob - WaarBenJij.nu

naar Jomtien

Blijf op de hoogte en volg Miep en Rob

27 November 2012 | Thailand, Jomtien

dinsdag 27 november 2012, 20e dag
Vandaag op weg gegaan naar Jomtien, waar we 4 nachten zullen verblijven. Na enkele uren gereden te hebben, door rijstvelden, zagen we ineens een tempel liggen. De volgende afslag hebben we genomen en zijn zo bij de tempel terecht gekomen. Gelegen in een kaal landschap Temidden van wat fabrieken. Een enorm complex. Er werd nog volop gewerkt aan de afwerking. Om te bepalen waar deze tempel lag hebben we de GPS aangezet. Bij het wegrijden hebben we het eerst volgende plaatsnaambord gefotografeerd. Daarna verder gereden. Voordat we in Jomtien aankwamen hebben we eerst nog een bezoek gebracht aan een krokodillenfarm met daarbij een prachtig aangelegde tuin met heel veel sculpturen van steen. Er was ook een show met de krokodillen. Die hebben we bijgewoond en daarna hebben in het park gegeten.Langzamerhand begon het spitsuur en werd het druk op de weg. Veel motorrijders, die zigzaggend tussen de auto's doorreden. Maar ons doel was Art in Paradise, het grootste truckage kunstmuseum van de wereld. Hier konden we allerlei leuke foto's maken. Wat we dus ook gedaan hebben. Vandaar uit door het drukke verkeer van Pattaya naar ons hotel in Jomtien gereden. De bagage weggebracht en gaan eten aan de weg langs het strand, bij Tulip House, een hollands eethuis, waar ze ook Thai-eten serveren. Het bier was daar wat aan de lauwe kant en hebben besloten om even koude drank te halen en dat gezellig op ons balkon (erg groot) te drinken. Daarna ging iedereen weer naar de eigen kamer en kon ik nog even dit verslag maken.

• 28 November 2012 - 09:14

Theo Van De Ven:

Ik ben wel een beetje jaloers op die mooie reis van jullie, maar ik zie dat jullie met veel genoegen deze reis maken.
    Het is altijd weer fijn om jullie verslag te lezen, en ook de foto's te zien die jullie maken.
    Deze waren wel heel apart, en mooi.
    Doe iedereen de groeten, en geniet verder van jullie mooie tijd in Thailand, dan geniet ik hier van jullie verslag en jullie foto's.
    Ik kijk ook de foto's die Theo verstuurd altijd weer mooi.
    Gr. Theo